mieke in bolivia

zaterdag, december 23, 2006

puur genieten!!!

het bolviaanse leven staat me ondertusse 100% aan. gewoon rustig genieten van het leven meer doe ik hier niet meer. gister gezellig met mijn mama wat gaan rond lopen in de boliviaanse straten op zoek naar kleren en geschenken. de boliviaanse kleren heb ik voorlopig links laten liggen de kwaliteit is zo slecht ge kunt het u niet inbeelde. gelukkig zijn hier veel 2 de handswinkels waar de kleren van uit europa naar toe komen. met een beetje geluk zit er zelf iets van de h&m tussen.
ondertusse ben ik zelf al zo aangepast dat ik sommige dingen zonder problemen van de de straat of van de markt kan. echt een super gezellig sfeertje. daar in europa ontbreekt er toch een groot deel van de gezelligheid en vriedelijkheid die hier zo normaal is.

zo dit was het weer voor even,

feliz navidad y un prospero año neuvo
(vrolijke kerst en een voorspoedig nieuwjaar)

dikke kus
mieke