mieke in bolivia

zondag, november 12, 2006

hola

hier even nog eens een klein bericht van mieke de paceña (pecaña betekend van la paz) hier is niet meer echt iets gebeurt. het is regenseizoen dus het regent zo goed als alle dagen. mijn mama heeft me ondertusse al schrik doen krijgen van de regen. als het echt hard regent kan er een soort rivier ontstaan die u mee sleurt en daar zijn blijkbaar al mensen in dood gebleven. een schuilplek zoeken is dus de boodschap.

ondertusse is er ook al een duitser die naar huis vertrekt. nuja ze is ook dom geweest, ze heeft een kerel mee naar huis genomen in het midden van de nacht en natuurlijk hebben haar ouders haar betrapt. zo iets moet ge dus ni doen in bolivia. nu had ze de keus of naar cochabamba of naar huis. en ze heeft gekozen om naar huis te gaan. ze is hier nog maar 2 maanden maja eigenlijk was ik eerste een beetje jaloers. maar ondertussen ben ik blij dat ik nog wel even hier kan blijven. der zijn nog zo veel dingen te zien en te doen. nu al naar huis gaan zou ik nog ni kunnen.

ondertusse is men school ookal gedaan. maar blijkbaar kan ik hier toch niet afstuderen. ik moet 100 dollar betalen en zoveel wil ik der eigenlijk niet aan uitgeven. met dat geld kan ik al mijn bus tickets betalen voor alle departementen van bolivia te bezoeken. maja we gaan proberen een oplossing te vinden wat da zou echst jammer zijn. stel u voor als ik kan afstuderen met een toga enal.

zo ik ga eens stoppen volgende week volgt er waarschijnlijk een verslag van isla del sol en isla de la luna.

groetjes

mieke