mieke in bolivia

donderdag, november 16, 2006

hola

jaja weeral een berichtje van mij zo vakantie hebben is toch voor veel dingen goed eh. ja er is nog steeds niet veel gebeurt maar ik dacht jullie toch nog eens op de hoogte te brengen van mijn gezins situatie. neenee heb geen schrik mijn mama is niet weer omgetoverd is een heks of mijn broertje in een dief. ze zijn nog altijd super lief een beetje overbezorgt maja we wonen dan ook wel echt in een gevaarlijke streek. het enige probleem is dat we echt echt echt arm zijn. er is niet altijd genoeg eten, en eigenlijk eten we alleen groeten en fruit omdat dit de goedkoopste voedingsmiddelen zijn in dit land. nuja dit is de echte boliviaanse cultuur dus ergens ben ik wel blij om het mee te maken en sterven van de honger doe ik ook niet want ik ga toch regelmatig met vrienden iets eten. maar ik voel me een beetje schuldig om in dit huis te verblijven. de mesen hebben zoiezo al niet genoeg en dan kom ik der ook nog eens bij zitte. nuja zij lijken er weinig problemen mee te hebben, voor mij is het gewoon nog een beetje wennen, maar ik zou voor geen geld van de wereld nog van gezin willen veranderen. tenzij in februari als ik trug kan naar mijn 2de gezin want dan komt ook mijn zus van mijn 3 de gezin trug uit japan en ik zou dan daarmee men bed moeten delen. en ik denk dat zij toch liever rustig op haar gemak zich trug kan innestelen in haar huisje. maja dat zien we dan nog wel.

ahja voor noodgevallen kan ik jullie nu ook eindelijk van nummer geven om mij te bellen 00591-(2)2482568 hier spreken ze wel alleen spaans als er een vrouw op pakt is er een kleine kans dat ge u in het frans kunt uitdrukken. roep gewoon 3 keer mijn naam en dan zullen ze het wel verstaan. ge kunt ook na men gsm bellen 0059172515683.

zo dit was het voor even naar het weekend meer info.

groetjes mieke