mieke in bolivia

zaterdag, augustus 05, 2006

heyla

goedennacht iedereen, ja hier is nog maar half 10 maar bij jullie is het toch al half 4. we zijn na 44 uur reizen toch goed aangekomen. we hebben zo goed als geen problemem gehad onderweg alleen was wel elke vlucht te laat en hadde ze van ene onze tickets door verkocht en moeste we nog 8 uur langer wachten. maar op zich viel de reis redelijk goed.

nu zitte we op een orientatie weekend ik krijg mijn gezin pas maandag te zien ñorgen avond vertrek ik richting la paz (een 12 uur lange bus reis) en dan komt mijn gezin mij daar ophalen. ja ik zit dus toch in la paz en niet in oruro dat was een foutje van afs.

zo ik ga stoppe tot een volgende post of via mail

voorlopig zonnige groetjes vanuit santa cruz.

xxx

1 Comments:

  • hoi!!! Geniet ervan! Bij mij is er al meer dan een maand voorbij en de tijd vliegt echt heel snel voorbij! Geniet ervan, leer veel nieuwe mensen kennen! En verken de boel xxx

    By Blogger Katrien, at 13 augustus, 2006 11:28  

Een reactie posten

<< Home