mieke in bolivia

dinsdag, juli 08, 2008

weeral internet

jaja het lijkt wel alsof ik nix te doen heb hier... elke dag maar mailtjes sturen naar huis. dat was zeker niet de bedoeling van deze reis. maarja het is nu even zo. we zijn ondertussen aangekomen in sucre. de witte hoofstad van het land. door de lange vermoeiende reis zijn we allemaal een beetje prikkelbaar en heb ik de oudjes maar in een museum gedropt. ik ben er toch al geweest en ken de verhalen al vanbuiten. plus zo kan ik wat geld besparen want hoe het nu loopt kan ik binnen een week bij de bedelaars op straat gaan liggen.
ik kijk vooral uit op het terug zien van mijn familie... al die steden die we tussen door bezoeken doe ik echt alleen maar de oudjes. hoop dat de tijd snel vooruit gaat ik we rap in la paz aankomen zonder al te veel vertragingen.
groetjes en tot morgen waarschijnlijk
beso